Content kan allerlei vormen aannemen, afhankelijk van wie u wilt bereiken en op welke manier. Hieronder een aantal vormen die we recent voor klanten hebben gemaakt.
Animaties
Met een animatie die perfect past bij het merk en de doelgroep, onderscheidt u zich van de concurrentie. Zo’n animatie legt snel uit hoe uw product of dienst werkt, is overal te gebruiken en verhoogt de respons.
Video’s
Video’s vormen een mooie combinatie van kennisoverdracht en emotie. Uitstekend voor sfeerimpressies van bijeenkomsten, of korte reference video’s waarbij uw klanten aan het woord komen.
Infographics
Een beeld vertelt meer dan duizend woorden; dat geldt zeker voor een geslaagde infographic. Grafieken en diagrammen spreken meer aan dan lappen tekst.
Whitepapers
Vooral voor de B2B-markt geldt: u kunt er zeker van zijn dat uw doelgroep geïnteresseerd is in uw vakkennis. Zó geïnteresseerd, dat men vaak bereid is om contactgegevens af te staan in ruil voor een whitepaper.
Facebook en Instagram
Voor B2C-merken is het zaak om voortdurend onder de aandacht te komen van de kerndoelgroep. Facebook en Instagram bieden daarvoor een kostenefficiënt platform.
Slideshare, LinkedIn en Xing
Voor B2B-merken zijn LinkedIn en Slideshare (dat door LinkedIn is overgenomen) zeer efficiënte en doelgerichte kanalen. Ook snel en eenvoudig te optimaliseren! In Duitstalige landen heeft Xing die functie.
Presentaties
Of het nu in persoonlijk verkoopgesprek is, voor een beursstand of via de sociale media: Headline verpakt uw verhaal in een helder en prettige presentatie. In allerlei vormen: van Powerpoint of Prezi tot Slideshare.
Website
Mag natuurlijk niet ontbreken in de online aanwezigheid. Headline kan alle onderdelen leveren: functioneel design, vormgeving, tekst en (samen met onze technische partner) bouw en SEO. Maar we maken ook campagnematige landingspagina’s.
Contact
Leuk? Geïnteresseerd? Wilt u ook uw zakelijke doelgroep effectief bereiken? Of heeft u gewoon een vraag? Neem geheel vrijblijvend contact op met ons. U kunt daarvoor het formulier hieronder gebruiken, maar een beller is sneller.