We stellen hoge eisen aan alles wat we maken. Het werk moet naadloos aansluiten bij uw merkwaarden en uw doelgroep, het moet er geweldig uitzien én goede resultaten boeken.
Goeie reclame maak je samen. Daarom denken we graag met onze klanten mee en maken we dankbaar gebruik van hun kennis en ideeën. En bij grotere projecten geven we tussendoor graag een kijkje in de keuken.
Headline werkt doelgericht: we formuleren samen met de klant heldere doelstellingen, en meten graag of deze behaald zijn. Als een van de weinige bureaus durven we het aan om te werken met een shared risk model, waarbij de beloning gekoppeld is aan het resultaat.
We maken graag effectieve reclame voor u. Dat kan alleen als de communicatie aansluit bij de wensen van de ontvanger: uw particuliere of zakelijke klant. Daarom zeggen wij: gebruik het medium dat de klant gebruikt én vertel iets waar hij of zij op zit te wachten.
De kanalen van dit moment zijn natuurlijk de smartphone en de sociale media. Nu al gaat ruim de helft van het internetverkeer via de mobiel. Vandaar ons credo mobile first: wij vinden dat elk concept óók op een smartphone moet passen, los van alle andere uitwerkingen.
Via social media willen mensen niet lastig worden gevallen met reclame, maar leuke en interessante dingen met elkaar delen. Content marketing speelt daarop in: met relevante content bindt u klanten beter aan uw bedrijf dan met loze kreten. In de woorden van Craig Davis: “Stop interrupting what people are interested in and BE what people are interested in. “